Sukčiai ir vilkai

Brangus dienorašti,

Šiandien pirmą kartą Naujojoje Zelandijoje sulaukiau telemarketingo skambučio.

Man telefonu paskambino kažkokia firmiūkštė, ir pareiškė, kad aš esu atrinktas kažkamtai ir jie man duos 5 vaučerius nemokamai nakvynei Australijoj ir NZ ir narystės kortelę, su kuria 1 metus turėsiu 75% nuolaidą visokiuose viešbučiuose NZ ir Australijoj ir už tai jie tenori 109 NZD ir nori mano kreditinės duomenų. Paliko man savo telefoną, firmos pavadinimą ir adresą...

Aš atsakiau, jog niekad nepriimu sprendimų iš karto ir atliksiu tyrimą. Tada jie man pradėjo aiškinti, kad mes gi ne sukčiai, jeigu būtume sukčiai, tai nesakytume nei firmos kontaktų nei nieko, šiaip tik pareikalautume kreditinės kortelės duomenų.

Tad turėjau pakartoti, kad nepriimu sprendimų šitaip spontaniškai, o iš pradžių atliksiu savo tyrimą ir padėjau ragelį. O kai atlikau tyrimą (Google paieška pagal firmos pavadinimą) pasigailėjau, kad to nepadariau, kol telefonu kalbėjau, mat pirmas surastas straipsnis apie šitą firmą yra tai, kaip jie apgaudinėja žmones.

Rezultatas: Linas - 1, sukčiai - 0.

O dar šiandien gavau kvietimą kažkokion keiston diskusijon, kurios tema: "Ar reikia uždrausti vilkų medžioklę Lietuvoje?". Panašu, kad žmonės nesugeba susivokti prioritetuose.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai