Mokiausi vaikščioti

Eilinį kartą apturėjau kiek skausmingą nuotykį.

Naktį iš penktadienio į šeštadienį pakliuvau avarijon ir susilaužiau kojos nykštį. Tiesą sakant skaudėti pradėjo tik pradėjus kokioms 10 minučių.

Iškvietėm policiją, patikrino ar aš negirtas, aparačiukas patašė "no alcohol" ir tada atvažiavo greitoji ir mane išsivežė į ligoninę. Ligoninėj man davė 2 panadolio tabletes ir 2 ibuprofeno ir tuomet laukiau. Laukti teko ilgokai - kokias 2 valandas, o po to likusi procedūros dalis užtruko dar 2 valandas. Per tą laiką gavau 6 dozes radiacijos - 6 rentgeno nuotraukos. Na man kaip kompiuteristui tai ta radiacija tik į naudą ko gero buvo :) - energijos gavau. Dar man suleido nuskausminamųjų (nemėgstu adatų), prilipino nykštį prie gretimo piršto lipnia juosta ir liepė eiti namo ir pasirodyti po savaitės. Net ramentų nedavė, kiaulės. Tiksliau davė ramentus, kad iš palatos į rentgeno kabinetą nušokuočiau, o po to atėmė - sakė, kad apsieisiu.

Mano sulūžęs pirštas maždaug taip atrodė:
Broken toe

Mugė

Šiandien išėjau mokytis vaikščioti (su sulaužytu pirštu), o kadangi šalia mano namų (už 100 metrų) šiandien vyko didžiausia metuose Velingtono mugė (numatyta 25 000 dalyvių), tai ten ir nukulniavau.

Pasidariau autoportretą:

Self portrait

Po to bevaikštinėdamas radau būrėją ir vos pafotografavau. Kai atėjau prie to būrėjo antrą kartą ir fotografuodamas kitą būrėjo auką savo bendražygei Sharon pasakiau "there is a sucker born every minute" (Kiekvieną minutę gimstą po dar vieną kvailį) tą frazę nugirdo ne tie, kam skirta ir pradėjo balsu kvatotis.
There's a sucker born every minute There's a sucker born every minute
Kiek vėliau Sharon nusipirko meškiuką ir pavadino jį Ross'u, taip atsikeršydama kažkokiam tipui Rosui, kuris turi briedžiuką, vardu Sharon.

With a teddy named Ross Teddy Ross wrecking havoc Teddy Ross is having a bath

O po to šiaip kokių tai vaizdelių radau - angeliukai, triušiai ir visa kita:

Angels Rabbit

Ir aišku pati geriausia vieta maisto produktų reklamai yra šiukšlių dėžė, tiesa?

Best place for food advertisements

Komentarai

Žinok po naujienų apie koją nesinorėjo apie jokią mugę skaityt :D Sėkmės sveikstant ;)
Linas J sakė…
Ta proga daug skaityti apie mugę ir nereikia, labiau nuotraukas žiūrėt.

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai