Lietuviški tarkuotų bulvių patiekalai Naujojoje Zelandijoje

Man sekasi - tėvai prieš keletą metų man padovanojo elektrinę bulvių tarkavimo mašiną, tad Velingtone pasigaminti kugelį ar bulvinių blynų man nesunku.

Tačiau per šias vasaros atostogas lankėmės pas mano sužadėtinės tėvus ir ten bandėme eksperimentuoti, kurie lietuviški patiekalai tinka kiviams. Tačiau be elektrinės bulvių tarkavimo mašinos tokį eksperimentą atlikti yra sunku.

Tad ėmiausi ieškoti, kuo pakeisti bulvių tarkavimo mašiną. Pasirodo elektrinė sulčiaspaudė tam visiškai netinka. Ji sugebėjo išspausti bulvių sultis, kurių ragauti neišdrįsome ir iš kito galo išspjauti kažką panašaus į niekingą kiekį bulvių miltų.

Antras substitutas - Ninja Master Prep. Šitas gėrimų (smoothie) gaminimo aparatas suveikė visiškai neblogai. Man atrodė, kad bulvės buvo susmulkintos kiek labiau nei su lietuviška bulvių tarkavimo mašina, bet man pavyko pagaminti tiek kugelį, tiek ir bulvinių blynų.

Mano galutinio eksperimento rezultatai: kiviams labai tinka šašlykai (su marinuotais svogūnais), kugelis, bulviniai blynai ir šližikai. Aguonų pienas jiems - nelabai valgoma keistenybė.
 
Tiksliai nežinau, kurį Ninja Master Prep modelį naudojau per kalėdas, bet iš paveiksliuko panašiausia į tai, kad tai buvo Ninja Master Prep Advantage. Noel Leaming ir Farmers parduotuvėse jį galima įsigyti už maždaug 80 dolerių.

Kiti patarimai

Panašu, kad Agria rūšies bulvės labiausiai tinka lietuviškiems tarkuotų bulvių patiekalams, jų paprastai galima surasti beveik kiekviename supermarkete (Countdown, Pak'n'Save, New World).

Lašinius ir spirgus iš bėdos įmanoma pakeisti riebesne parūkyta kiauliena (bacon).

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai