Lietuva, Latvija, Estija... tiesa?

Lietuvą kai kurie Zelandiečiai žino iš protėvių. Vakar važiavau į polikliniką,

taksistė: iš kur tu?
aš: iš Lietuvos
taksistė: Lietuva, Latvija, Estija... Tiesa?
aš: tiesa
taksistė: mano senelis buvo iš Estijos

Žiūrėjau per šią savaitę, kol ligos patale drybsojau, keletą filmų. Vieną galiu parekomenduoti: Interstate 60 (2002) - apie burtus gerus ir piktus, narkotikus, meilę ir teisininkus.

Ir dar pora šiaip patiko, bet jie nepatenka į mano rekomenduojamų filmų lentynėlę (na... aš šiaip labai retai filmus rekomenduoju):
  • Deja Vu - fantastinis detektyvas
  • Jesus Camp - dokumentinis filmas ateistų arba vaikų teisių gynėjų lentynėlei apie taip, kaip radikalai evangelikai smegenis vaikams plauna.
Dar žiūrėjau kinematografijos klasikos, kur iš esmės nepatiko:
  • Maltese Falcon (1941 metų) - vienas bendradarbis sakė, kad čia jam vienas iš geriausių filmų šito žanro (nežinau koks žanras - gal nespalvoti gangsteriai?)
  • Blade Runner (1982) - apie robotus, nieko gero.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Andriuxa: Ui, ir kuom gi pasiligojai tep?

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai