Populiariausia nuotrauka - baterijų pakrovimas

Mano populiariausia nuotrauka pasak Flickr statistikos:

Tronic KH 967 battery charger instructions

Tiesą sakant, net nepatikėjau, kai pamačiau - kas gi galėjo pagalvoti, kad populiariausia nuotrauka ne nukryžiuotas aš, ne koks nors saulėlydis, o baterijų pakrovimo instrukcijos su paaiškinimu, kiek laiko reikėtų pakraudinėti kokias baterijas. Rezultatas: kone 800 "nuotraukos" peržiūrų.

Aš - pardavėjas

Dar šiandien pardaviau naudotą arbatinuką per internetinį aukcioną. Tiksliau pardaviau vakar, bet atidaviau šiandien. Pardaviau už 2 dolerius, 50 centų nuskaičiavo iš manęs aukcionas ir dar kokius 30 centų išleidau benzinui - nuvežiau tą arbatinuką atidaviau. Jau esu kokiu 1.2 dolerio turtingesnis!

Aš keliavau

If you are ever lost Buvau praėjusį savaitgalį West Port'e. Tiesą sakant, tai yra tokia vieta, kurios niekas nežino. Jeigu pasakai kokiam NZ gyvenančiam ne kiviui, kad buvai West Port'e, tai tik sulauki tokio daug maž buko žvilgsnio ir klausimo: Kas tai tokio? Kur tai yra? Na, o jeigu pasakai kokiam vietiniam kiviui, tai sulauki smalsaus žvilgsnio ir klausimo: o jie aerouostą turi?

Na turi jie aerouostą ir lėktuvai skraido į tą aerouostą mažiausi iš visų, kuriais man teko kada nors skrist - 20 keleivių viso labo.

Na o kiek daugiau nuotraukų čia.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Aš tiesą pasakius netikėjau, kad sugebėsi ta arbatinuką iškišti. Tegyvuoja trademe!!

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai