3 mėnesiai

Kirpykla

3 mėnesius nebuvau kirpykloje. Šiandien nuėjau.

Pokalbis po apsikirpimo:
aš: iki pasimatymo.
kirpėja: po 3 mėnesių?
aš: ne, šįsyk pasistengsiu greičiau.

Žodynas

Awesome (lietuviškai - "nuostabu") - geras žodis, pradėjau jį vartoti gan dažnai.

Filmas

Žiūrėjau linksmą komediją - The Darwin Awards.

Muzika

Dešinėje šito blogo pusėje atsirado naujas mano mėgstamos muzikos nuorodų skyrelis. Ten stengsiuos dėti nuorodas į mano naujausius muzikinius atradimus (arba muziką, kuri man patiko ir anksčiau, bet kurios vėl staiga pradėjau klausyti arba kuri man staiga pradėjo patikti labiau).

Programavimas

Vakar programavau su Java duomenų ištraukimą iš clipboard'o. Šiaip, laisvalaikiui.

Knygos

Šiandien pradėjau skaityti fantastinių apsakymų rinkinį.

Nuotraukos

Keletas nuotraukų iš botanikos sodo.

Botanical garden

Komentarai

Anonimiškas sakė…
grazios fotkes,bet man tas medis labiau i pusi panasus...:) o as sian puodus turguj pirkau, nerealu, zinok, ir viena balta suknele:))) pasiilgau paplepet;)

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai