Žinau kaip jaučiasi seni žmonės

Vakar slidinėjau su bendradarbiu. Išvažiavom iš Velingtono 6 ryto. Važiavimo iki kalno beveik 4 valandos. Tik tiek, kad slidinėt važiuojant tos 4 valandos atrodė kaip kokios 1.5 valandos. O namo vakare važiuojant atrodė kaip kokios 7 valandos.

Ryte, pradedant slidinėti buvo baisoka... Gerokai baisoka. O po pusdienio supratau, kad stabdyti važiuojant slidėm man išeina pakenčiamai (plius supratau, kad kai kuriai atvejais kai atsiduri kokioj nors vietoj iš kurios baisu nusileisti slidinėjimo tako kryptimi, tai paprastai galima nusileisti lengva nuokalne važiuojant "prieš eismą").

Mano slidinėjimo rezultatai:
  • griuvimų skaičius: apie 15
  • toliausias čiuožimas ant pilvo arba užpakalio: 25 metrai
Juokingiausiai iš šalies atrodęs man nutikęs epizodas: pamečiau slidę ir kokius 6 metrus pusiau čiuožiau, pusiau ėjau su viena slide visaip juokingai mosikuodamas rankom.

Mano kolega Markusas du kartus susidūrė su kitais slidininkais.

Juokingiausias mano matytas epizodas: kažkoks snieglentininkas nesustojo prie užtvaros tarp dviejų slidinėjimo takelių, bandė atsiremti į užtvarą, tačiau tai tebuvo virvutė tarp pagaliukų. Tai jam daug maž padėjo sustoti, bet išsilaikyti šitam slidinėjimo take nepadėjo tad ėmė ir įvirto žemyn galva į kitą, kiek žemiau esantį slidinėjimo taką.

Praėjus pusvalandžiui po slidinėjimo sužinojau, kaip jaučiasi seni žmonės, žengi žingsnį - sakai "oi" ir jauti kaip visus raumenis skauda.

Slidinėjau čia (failą atsidaryti su programa Google Earth).

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai