Turiu spintą - balkone

Brangus dienorašti,

turiu spintą balkone (bet tik iki ryt vakaro) ir susipažinau su kaimynais.

Šiandien susipažinau su kaimynais, kurie gyvena bute virš manęs. Paprastai filmuose kaimynų susipažinimas rodomas maždaug taip: atsikraustai, tada ateina kaimynai su pyragu ir sako - malonu susipažinti, mes esam tavo kaimynai, te pyragas, jeigu ko reikia, tai nesidrovėk paprašyti, mes čia kaimynystėj.

Mano susipažinimas atrodė kiek kitaip. Sėdžiu aš sau prie kompo tvarkydamas savo reikalus ir staiga beldimas į duris. Atidarau, o ten toks pasimetęs tipas (kaimynas ir be pyrago) sako - aš tavo kaimynas iš viršaus, mes čia nusipirkom spintą ir netelpa mums pro duris, ar galima mes tą spintą pro tavo duris įnešim į balkoną ir tada užkelsim tą spintą į mūsų balkoną.

Na aš labai neprieštaravau, tai kaimynai atnešė tą spintą pas mane į balkoną ir paliko iki rytdienos, nes nusprendė šiandien jos viršun nekelti.

Ryt bus visai juokinga žiūrėti šito inžinerinio uždavinio sprendimą - spintos kėlimą į antrą aukštą per balkoną.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai