Padėkit nuotraukas atrinkt

Brangūs skaitytojai,

per artimiausias dvi dienas norėčiau atspausdinti 5 nuotraukas foto konkursui, ar galėtumėte padėti atrinkti jas spausdinimui iš čia pateiktų. Palikite 3-5 labiausiai patikusių nuotraukų pavadinimus komentaruose.

Ačiū

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Nu fysnos visos :) Bet cia mano Top5:
1. One Waiting Bird
2. Letter A (tik galetu but sviesesne)
3. Living With Colors
4. Red Berries
5. 3 Serious Birds
Vilma sakė…
na, mano nuomonės niekad nevertinai, bet šiaip gerų nuotraukų yra:
medis Kaikuroj
trys rimti paukščiai
ir ta su pėdom smėlyje ;)
Anonimiškas sakė…
Labas. visos foto fainos, mano trejetas:
1. One waiting bird;
2. Footprints;
3. Lonely tree in Kaikoura;
4. Letter A.

Laura
Anonimiškas sakė…
ne nu.. aš taip negaliu :))) pirmiausia: kas ten per konkursas iš vis? Taigi reik žinot į ką tas nuotraukas atrinkinėt :) Aš aišku tikiu, akd tu žinai, o kaip mes? (tai yra: kaip aš..). Kad mano žodis būtų bent kiek svarus, tai man norėtųs žinot kokia tema (konkurso), nes dabar tai mano nuomonė bent lyginant su kitais komentatoriais gan ryškiai labai labai skiriasi. :P ir šiaip kodėl iš būtent šitų nuotraukų rinktis? hmm..
Lina - nattytte sakė…
ta prasme aš savo nuomonę mėstu pagrįst.. :D jei tik esu pajėgi..
Linas J sakė…
Konkursas temos neturi, vienintelis kriterijus - nuotraukos turi būti nufotografuotos Zelandijoj.
Anonimiškas sakė…
Man tai fainiausia "Living on a top of a hill". Dar visai nieko "One waiting bird" ir "Footprints".

Jurga (zelandiete)
Lina - nattytte sakė…
tada turbut „Living With Colors“ Man turbut gyvenime spalvu truksta :))) uzkniso sitas amzinas Lietuvos ruduo :P tai man tokios liudnos tavo nuotraukos atrodo, debesuota kaip kokioj lietuvoj..
bet.. kodel tarp nuotrauku is kuriu rinktis galima nera kokiu.. hmm.. socialinio pobudzio? Jei jau tema, bele fotinta Zelandijoj, tai kodel tada ne Zelandijos gyvenimo smulkmes foto? o tiesiog gamta, a?..
Anonimiškas sakė…
bet tai prikibai Lina...
zmogus praso pagalbos o tu cia aiskini. cia jo pasirinkimas kokias foto deti... jei nepatinka, is vis nerink
Linas J sakė…
Ačiū už pagalbą :) Padėjot atsirinkti, ką spausdinti.
Anonimiškas sakė…
ir ką vis dėl to atsirinkai?? :)

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai