Perujiečio ir Uzbekistano rusės vestuvės Naujojoje Zelandijoje

Penktadienio vakarą buvau draugų vestuvėse. Fredis kilęs iš Peru, Katia - kilusi iš Uzbeksitano.

Visus svečius pasitiko Katios tėvai ir kadangi jie angliškai nemoka, tai su visais svečiais kalbėjo rusiškai ir jiems visai miela buvo, kad pasitaikiau aš - suprantantis jų kalbą ir minimaliai mokantis jiems ta pačia kalba atsakyti.

Po kiek laiko pastebėjau kampe sėdinčią bobutę ir pagalvojau, kad tai Katios senelė - priėjau prie jos, pradėjau rusiškai kalbinti, o ta man angliškai: aš nieko nesuprantu, ką kalbi - aš esu graikė. Pasirodo nė velnio ji Katiai ne senelė, ji - Fredžio ir Katios kaimynė.

Sutuoktuvių ceremonijoje buvo šiek tiek inkų (iš Peru) motyvų ir tradicijų... Gražios vestuvės buvo.

Freddy's and Katya's Wedding
Fredis ir Katia šoka, Velingtonas, 2008
Daugiau nuotraukų čia

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai