Nemėgstamos temos

Maistas - nemėgstu kalbėti apie maistą. Aš maistą vertinu taip: skanu, neskanu, man valgoma, man nevalgoma, mėgstu, nemėgstu, sotu, nesotu, esu alkanas, esu persivalgęs ir noriu miego. Tačiau praktiškai niekad - nevertinu maisto žodžiu "įdomu", nebent kartais, kai nusistebiu, kokias nesąmones kai kurios tautos mėgsta valgyti, bet čia jau labiau prie kultūros priskiriama...

Mane galima priskaičiuoti prie tų, kurie pašiepia blogus, kuriuose rašoma, šiandien ryte valgiau tą, šiandien vakare valgiau aną (o, pasirodo net knyga yra tokia "Niekam nerūpi, ką valgei pietums: 100 idėjų tavo blogui").

Mane galima mielai įtraukti į pokalbį, kuriame diskutuojama, kodėl pasirinktas pvz. vegetariškas gyvenimo būdas, arba kokių medžiagų yra kokiame maiste, kaip tos medžiagos paveikia sveikatą ir pan.

Turėjau du bendradarbius anksčiau, kurie galėjo beveik ištisai kalbėtis apie tai kaip iš pradžių valgė vieną patiekalą, po to kitą patiekalą ir kaip labai mėgsta tą arba aną. O man taip neišeina.

Oras - na paprastai nemėgstu kalbėti apie orus. Pasidžiaugimas oru ar pasiguodimas juo - normalu, nes man įdomu, kaip žmonės jaučiasi. Dar man įdomu koks klimatas kitose šalyse arba katastrofos. Bet grynai ta tema, kokie orai, jeigu nėra reikalo (pvz. artimos kelionės ar dar ko nors, ką oras gali paveikti), stengiuosi išsiversti vienu dviem sakiniais.

Sporto rezultatai - iš esmės visiškai nieko nereiškianti statistika. Žaisti kokį nors sportą - įdomu palyginti jėgas, įgūdžius dar ką nors. O kokios nors komandos palaikymas man atrodo beprasmis. Na vėlgi su išimtimis. Pvz. draugų ar giminaičių palaikymas - smagu. Šiaip apie patį sportą pakalbėti man būtų įdomu, bet man kaip nesidominčiam komandom ar žaidėjais neišeina normaliai pokalbio palaikyti. Į šitą kategoriją šiek tiek priskiriu ir Euroviziją, bet man pačiam truputi visgi įdomu, visuomenės reakcija į Euroviziją.

O jeigu trumpai, man paprastai įdomiau yra klausimai "kodėl" ir "kaip", negu "kas", ypač jeigu tas "kas" - neturi realios įtakos.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai