Lietuva Zelandijoje ir mano gimtadieninis noras, linkėjimai dar vienai sukaktuvininkei

Šiandien rengiu vakarėlį, tad iš parduotuvės su didesniu kiekiu produktų grįžau su taksi. Taksistas paklausė iš kur mano akcentas ir sužinojęs, kad iš Lietuvos, sakė: "mano dukros šalis yra Lietuva, nes ji irgi gimusi 1990-aisiais".

Mama, su gimtadieniu Tave!

Ir, kas skaitot čia, palikit komentarą man su gimtadieniniu sveikinimu man.

O be to, šiandien dar vienos mano bendradarbės gimtadienis. Tai jai irgi linkėjimai, bet kadangi ji zelandietė, tai nesupras lietuviškai.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Dar kartą su gimtadieniu, Linai! Labai šauniai atšventėm!

Jurga
Anonimiškas sakė…
Su gimtadieniu!:)
Anonimiškas sakė…
Oi, ir as prisidedu prie sveikinimu..... paveluotai....

Andriuxa

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai