Sportai visokie

Man jau 30. Jaučiuosi taip pat kaip ir anksčiau, išskyrus tai, kad alkūnė nubrozdinta. Ją nusibrozdinau ne visai be reikalo - išsiaiškinau, kad turiu savo neatrastą (tiksliau jau dabar atrastą) talentą - aš esu visai pakenčiamas vartininkas.

Praėjusį savaitgalį pirmą kartą gyvenime žaidžiau minigolfą ir laimėjau. O šį savaitgalį buvau pasivaikšiot pajūriu ir pasilaipiot medžiais (taip kaip parodyta iliustracijoj žemiau).

Šį savaitgalį žiūrėjau regbio varžybas ir palaikiau Anglijos komandą, bet darbe visiems sakysiu, kad palaikiau Zelandijos komandą, nes praėjusį sykį, kai palaikiau Airijos komandą ir darbe apie tai pasakiau tiesą buvau išbartas ir primokytas visokių dalykų apie NZ regbio komandą - kas jos kapitonas, kas to kapitono mergina ir kad ji labai flirtuoja su visais.

Proving evolution
Medyje (Makara paplūdimys, 2008 birželis)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai