Kaip aš buvau škotu

Šio savaitgalio planas važiuoti slidinėti žlugo, nes kalnuose lijo. Tad teko imtis plano b ir sudalyvauti škotų kultūros vakarėlyje su škotiškais šokiais. Kadangi pasirodo šis mėnuo yra tartano (tos languotos medžiagos iš kurios siūdinami škotiški kiltai) mėnuo, tai man teko kažką tokio tartaniško susiorganizuoti...

Tad iš medžiagų parduotuvės įsigijus pusmetrį languotos medžiagos ir apsisukus ją apie klubus gavosi visai pakenčiamas kiltas.

Škotiškam vakarėlyj iš manęs niekas labai nesišaipė ir tam vakarėliui einant į pabaigą visus dėvinčius kiltus ir nesančius gėlų (šiuol atveju škotų) klubo nariais pakvietė ant scenos... Na ir užlipau aš ten... Buvom iš viso penkiese, tad mus po vieną labiau priekin pakvietė ir publika ovacijomis "balsavo" už tuos, kurių kiltai geresni... Man pasirodė, jog publika labiausiai plojo man (tiesa ir viena draugė vėliau patvirtino tai), bet tas dėdulė, kuris buvo teisėju ko gero sau mintyse pagalvojo - "šitas tipas su adialu aplink klubus tiesiog pasityčiot iš mūsų nori" ir 2 prizus atdavė kitiems kiltų dėvėtojams.

I'm wearing a kilt

I'm wearing a kilt

Komentarai

Anonimiškas sakė…
aš manau kojinės kaltos, jog prizų negavai :)
Vilma sakė…
:D :D sorry, bet labai juokinga. beje, gavau tokios kiltiškos medžiagos, tai planuojam savo kompiuteristui pasiūti sijoną :D
Ramunas sakė…
Super! Pralinksmino :)
Anonimiškas sakė…
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai