Australija

Keliauju į Australiją. Būsiu ten maždaug iki rugsėjo pabaigos. Važiuosiu į sostinę - Kanberą (Canberra). Sako, kad ten nuobodu, bet kai šiandien nuėjau į banką ir betvarkant reikalus pasiskundžiau, kad mane siunčia į ten, man sakė, kad žmonės tik sako, kad ten nuobodu, ko gero dėl to, jog ten yra viskas tobulai tvarkinga. Gal. Man truputi patinka tvarkingi miestai.

Vakar buvau klube Mercury Lounge, kur grojo vienas mano kolegės draugas. Visai pakenčiamai grojo. Gaila tik kad aš ne technačius, tai negalėjau deramai įvertint. Man patinka tokie maži klubai - šitam normaliai sutelpa kokių 50 žmonių.

Šiandien su vokiečiais ir vienu anglu buvom restorane. M... Koks skanus desertas buvo. Niam niam. Kalbėjom apie politiką (rinkimų sistemas) ir apie elektrinius automobilius (EV1 ir dar kažkokį), mat anglas šią savaitę žiūrėjo filmą "Who killed electrical car?".

Šiandien gavau savo IRD numerį. Susiinstaliavau web kameros draiverius. Gal ką nors neužilgo videopavidalu padėsiu internete :) Kam man čia rašinėti viską pirštais, jeigu galiu kalbėti į kamerą ir mikrofoną?

Pasibaigė PLB Seimas, kažkodėl Jurga ir Arūnas atsirato PLB taryboje. Sveikinu.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai