Beveik komedija

Šį penktadienį aukcione pardaviau 3 elektrinius radiatorius.

Su viena iš pirkėjų susitariau susitikti šeštadienį ir prieš pat susitikimą parašiau žinutę, kad vėluosiu ir namie būsiu po 15 minučių. Gavau atsakymą, kad praneščiau, kai jau būsiu namie. Įeidamas į pastatą radau porą žmonių laukiančių apačioje, pasisveikinau su mergina ir nusivedžiau ją į savo butą. Jin manęs pradėjo klausinėti ar butas mano ir kiek kambario nuoma kainuotų, o aš jai ištraukiau radiatorių iš kito kambario ir sakau kiek tai kainuos... Galų gale ji pirma susiprato, kad čia kažkas ne taip ir paklausė, ar aš vardu Patrikas.

Pasirodo ji atėjo kambario nuomotis iš kažko, o ten kaip tik aš pasitaikiau ir ją prigriebiau. Tad į apačią abudu juokdamiesi nusileidom, ji susirado tą Patriką, o aš savo radiatoriaus pirkėją...

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai